Bloggspan

Jag har spanat lite i en massa andra bloggar på blogg.se ett bra tag nu, vissa är hur kul som helst andra helt ointressanta. Jag har sett att det finns flera "feminist-bloggar", dom skriver om hur dom inte rakar benen, musen och armhålorna och allt möljligt annat konstigt, vissa använder inte deo, schampo m.m. Fattar mig inte alls på det... jag personligen tycker det ser skitäckligt ut... en buske under varje arm och när man springer på beachen hänger det ut en tofs i varje ljumske... nä men verkligen usch.
Ja jag vet att håret har en mening, men va f*n det ser ju för hemskt apäckligt ut, jag skulle aldrig klara av att ha så. En annan rycker ju till och med ögonbrynen för att inte bara få ett enda ;)

Idag är det riktigt spöregn, det vräker ner. Jag vill ut i skogen, men det är väl ingen annan som är så knäpp...

Ha det bäst!
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0