No beach

Vi hade tänkt åka till beachen, det var ju så fint väder på morgonen, men nu ser det inte så kul ut längre. Ingen idé att åka dit, enligt yr.no så ska det börja regna vilken sekund som helst och dom brukar oftast ha rätt. Inte så kul om man ligger på stranden som vi gjorde i torsdags när det började vräka ner. Vi hade dessutom en gummibåt och en stor badring som vi skulle få ut luften ur innan vi kunde få in allt och alla i bilen. Jag och Sofia stuvade in alla barnen i bilen och stod ute i spöregnet själva och försökte pressa ut luften så vi åtminstone skulle få in allt i bilen. Sjöblöta och sandiga var vi, då var det gött att åka iväg och käka chokladdoppad mjukglass sen :) Hur som helst var det jobbigt och jag har ingen lust att göra om det idag igen. Synd att dom inte bor närmare, jag saknar min bror, Sofia och barnen.

Jaja, hade varit skönt att ligga på stranden, men jag kan ju ändå inte bada med min slaktade mage :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0