Storm

Idag åkte vi till stranden, vädret såg ju ut hur härligt som helst. När vi kom ut utanför huset så blåste det lite, men inte så farligt. När vi kom fram till parkeringen, det är några hundra meter att gå ner till stranden, så stannade en bil och en kvinna vevade ner rutan och sa att det blåser ganska mycket där nere, det är inte kul alls. Vi gick ner i alla fall eftersom vi hade lovat att vi skulle dit. Det var nästan inget folk trots soligt och söndag, varför förstod vi när vi närmade oss. Det blåste sjukt mycket. Man var tvungen att hålla hårt i allt annars blåste det bort. Blötte man sig minsta lilla höll man på att frysa ihjäl sen när man kom upp. Jag kan ju inte bada i vilket fall som helst med mitt sår, men det hade varit trevligt att kunna sola en stund och gå lite i vattnet.
Vågorna var ganska höga, i alla fall om man är ett barn som ska bada, kallsuparna var många, läpparna blåa och tänder som hackade, så vi blev inte speciellt långvariga där.




Beach 2010


Randiga strumpor

Behöver bara fästa lite trådar så är dom klara


Blå tjocksocka

Blå barn-sockar, gjorda idag


Jag fick ju ett stick-il igår så jag kom igång med det igen. Stickade klart ett par randiga som jag har börjat på för länge länge sen och sen började jag på ett par nya barnsockor som snart är klara dom med. Blir mysigt till vintern med lite varma sockor :)

Ha det bäst!
/U


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjenare tjejen!

Vad kul att du kommit igång med handarbete, jättefina sockar du gjort!

Kramar från Sandra

2010-07-18 @ 22:53:26
URL: http://sandrashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0