En snabbis

Ett litet snabbt inlägg innan jag måste jobba...
Igår var jag ju ledig så det blev en skogssväng och ett spår på eftermiddagen. Spåret gick ungefär som tidigare men lite bättre. Jag hade lagt ca 200 m och en leksak med en godishög under, gott gott gott, torkad lever. Han spårade kanon som dagen innan, markerade apporten/godishögen, buffade lite på saken och ville bara spåra vidare. Jag fick stanna där länge, leka som ett tok och ge honom godiset. Han vill bara vidare, det är ju så sjukt intressant att spåra :)
Sen blev det en prommis i skogen, var där över en timme. Sen åkte jag förbi elljusspåret eftersom Johan skulle springa milen så jag tänkte kolla om han var kvar där. Det var han så vi gick 3 km medans vi väntade på honom. När vi kommer hem är hunden allt annat än trött!!! Härjar mer än nånsin, biter på allt och springer runt som en galning. Haha han är helt galen ibland. Han verkar orka hur mycket som helst.

Idag blir det en tur till Hällefors, med diesel, lillskiten ska med som vanligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0