Semester - så himla gött :)

Nu har vi varit på semester hos mor o far, sen har dom varit här och sen åkte vi till bror o systeryster. Vi har haft det helt underbart, kunde inte ha varit bättre, strålande väder nästan hela tiden och världens bästa sällskap. Vi har åkt båt, fiskat, badat och en massa annat. Synd bara att det tar slut så fort.

När mor o far var här så hann vi med en himla massa. Vi har bl.a. tapetserat ett rum, målat muren, målat pallkragar, klätt om våra köksstolar, härjat i trädgården, shoppat lite, beställt nya delar till soffan, käkat sjukt god mat och plockat en massa svamp. Vi har haft himla trevligt, synd bara att dom inte kunde stanna längre mina fina föräldrar, dom har ju en jycke hemma som saknar dom. Jag orkar inte skriva om allt så det blir lite bilder istället...

Semesterbilder-kollage

Lite gott o blandat från semestern...
Btw, min pappa är lik George Clooney... eller det är nog G.C. som är lik min pappa :)

Hoppas att ni har haft en lika bra semester som vi har haft!

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0