Bikinibilder och kantareller

Jag har haft fullt upp i flera dagar och jobbat längre än långa skift och inte alls prioriterat att blogga utan snarare att äta och sova. Imorrn blir det likaså, sen är det bättre i några veckor så då får vi se hur flitig jag blir.
Idag har jag varit ledig men halvdöd eftersom jag kom hem mitt i natten och knappt sov nåt.

Här kommer dom utlovade bilderna på bikinisarna jag köpte:

Turkos bikini
Turkos bikini inköpt på Intersport

Svart bikini
Svart med gul rand inköpt på Stadium

Sambon tyckte att den svarta var finast men jag har lite beslutsångest fortfarande, vet inte vilken jag tycker bäst om än, jag gillar båda två.

Måste också visa dom fina muggarna som jag får när jag ger plasma:

Filippa K-mugg
Filippa K-mugg som jag får på blodcentralen, lär ju ta fler :)

Min "fångst" i tisdags efter jobbet:
Kantareller
Så goda, fina kantareller

//U

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det var verkligen jättefina bikinisar... själv går jag runt i gamla bikinisar och plaskar i vår pool. Vad gör man en kväll då man är barnledig? Jo äter mat med massor av chili, ligger ute på solstolen och går runt och plaskar i poolen med grannarnas barn som publik, som hänger över det 180 cm höga staketet som undrar när jag ska doppa mig, när ska du bada? när ska du ligga på den gula (badmadrassen) Men jisses vad barnledig jag var!

2011-07-08 @ 08:32:31
Postat av: Hemmafrun J

Det var alltså jag som skrev föregående kommentar :)

2011-07-08 @ 08:33:04
URL: http://hemmafrun.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0