Partaj x 2

Brodern med familj var här igår. Jättekul att dom kom hit på visit, synd bara att det blev så kort. Jag har ju så mycket bra ideér och min bror kan ju jämt berätta hur jag ska genomföra dom ;) Jag har en superduperidé om att göra en fåtölj eller en soffa av betong eller lecablock, lägga ett lager jord på och så gräsfrön, och ha nånstans i trädgården. Skulle ju se ascoolt ut och jag har i alla fall inte sett nån som har så förut. Det måste jag göra sen...

Igår var vi på 30-årspartaj, Johans "plastsyskon" fyllde år. Temat var cowboy-utstyrsel... Jag skulle vara glädjeflicka med korsett, strumpeband, stay-ups, fjädrar i håret och kjol, men kjolen såg helt galen ut, som om jag skulle vara häxa eller nåt så det blev ändringar i sista sekund, det blev jeansshorts och en liten skjorta bara. Naturligtvis med en pistol innanför linningen. Det var skoj, men jag kände inte så många så... Dom fick många fina presenter och bjöd på god västern-mat. Vi var inte där så länge eftersom Johan skulle jobba idag.
Sen drog vi förbi en snabbis på grillfest hos Tobbe och Tukta, dom har precis flyttat till hus så vi var tvungna att stoppa där för husesyn. Jättemysigt hus, roligt för dom! :) Sällskapet där var skoj precis som vanligt, många skratt!

Idag blir det en sväng till jobbet för lite fix, sen ska jag bara vara hemma och dona. Tänkte försöka få gräset klippt, trimma lite och göra ett litet delvattenbyte hos firrarna, det var ett tag sen nu. Tråkigt väder bara...

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0