110711

Idag blir det en sväng iväg till blodcentralen för att ge plasma. Hoppas att jag har tillräckligt med poäng för att ta fler fina muggar :) Skulle egentligen ha gett i torsdags morse men jag kom hem från jobbet mitt i natten och var död.
I övrig har jag inte några planer för dagen, kanske klippa gräset och trimma lite, får se vad jag hinner. Jag måste i alla fall ta in ved och elda lite så jag får lite varmvatten.
Jag har varit ute och matat fiskarna och spanat lite på dom. Vattnet är kristallklart och dom är så himla fina. Trazzel vill äta dom :D 

Nyss när jag och Trazzel var ute så hoppade en björktrast-unge ut mitt framför honom, den kunde inte flyga. Den hade inte ens några stjärtfjädrar och korta vingar och hoppade bara. T såg den inte först men den hoppade efter honom så till slut så jagade han den lite, men som tur var hann jag få tag på honom innan han fick tag på stackarn. Jag funderar över om den var sjuk eller om dom verkligen ser ut så där när dom är ungar...

Nu har jag precis käkat min yoghurt med bovete-flingor och kiwi på, gött var det, så då är man klar för dagen :)

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0