Besatta

Idag har vi fått 8 pallkragar (tror det var 8 eller 10 st) av några snälla hjälpsamma människor. Pallkragarna ska jag använda till våra odlingar nästa sommar. Nu känns det lite för sent att börja med det, men nästa år då ska det ske. Nu ska jag nog bara förbereda, ta bort lite häftklammer och sånt som sitter på dom, måla/betsa dom och sen gräva, sätta markduk och en massa jord. Det kommer att bli så fint så :) Tackar säger jag!
Vi Johan fick även lite hjälp med kampen mot stenarna. Dom fick nästan upp hans stora objekt med hjälp av några järnspett och lite muskler. Hade dom kunnat stanna längre hade nog det varit ordnat strax, dom blev också besatta :D

Vi ska kanske ha nån femkamp imorrn beroende på hur många/vilka som kommer, kanske man skulle ta stenen som en gren? ;) Vem rycker mest ogräs på 5 min? Jag har en massa bra ideér som vanligt ;)

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0