Blommiga klänningar & krans i håret

Jag funderar jämt över klädseln vid helger, som t.ex. nu midsommar. Jag skulle vilja ha blommiga söta klänningar och krans i håret och se så där söt och gullig ut som man ser på bilder. Kanske tar på mig nån gullig klänning men det slutar alltid med att jag tar på mig nåt mer bekvämt i slutändan, nåt som är mer "jag". Det är väl den där oljiga lokföraren i mig som stretar emot, vad vet jag, men det slutar väl med att jag har ett par jeans och sminkar mig med lite glamourös mascara. Vi får väl se...

//U


Kommentarer
Postat av: Joakim C.

Varselkläder är väl party? Orange, reflexer, stora kängor och gigantiska lurar/hörselkåpor känns ju som vilket brytrave som helst ca. 1996. Du kan ju använda handsignallyktan istället för ljusstavar också! ;-P



Glad midsommar på er så här i efterskott!



/Joakim C.

2011-06-26 @ 14:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0