Brännässlor & blåsor

Idag är vattnet klarare i dammen än i förrgår, fiskarna verkar trivas toppen än så länge. Vi måste köpa en ny pump till dom, en sån med UV-ljus som tar bort alger bättre. Naturligtvis en massa annat också, mer växter och sånt, men det blir senare. Tänkte köpa näckrosor, irisar och lite annat smått och gott senare.

Jag har varit ledig idag och haft en jätteskön dag hemma. Johan har trimmat som vanligt och jag har väl inte jobbat ihjäl mig direkt. Han brände sig på en massa brännässlor och har blåsor i händerna efter att han har krattat en massa, inte kul alls.

Idag fick jag min goodiebag från www.goodiebag.nu Det ska bli kul att testa sen ikväll. Nja, kul och kul, men det är ju gratis :)

Goodiebag 
Min allra första goodiebag :)

Duschkrämer goodiebag
Dove - deeply nourishing Body Wash & Nivea - free time Cream shower
 
Gratis är bäst!

Jag är så seg idag, måste vara för att jag hade en så lång tur igår och jag sov som en kratta i natt. Vaknade 5.25 och varför har då inte jag nån aning om.

Nu måste jag ta itu med disken och trimma lite med eltrimmern, måste ju dra mitt strå till stacken jag med.

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0