Inredningsfunderingar

Jag sitter och spanar på en massa möbler, det är jämt så sjukt mycket man vill ha. Först och främst skulle vi behöva saker till vårat gästrum däruppe, där finns nästan ingenting. Vi har bara lite beslutsångest som vanligt. Funderar om en bäddsoffa skulle passa bra där, gäster behöver ju ha nånstans skönt att sova. Kanske vi skulle inreda det som ett litet extra tv-rum, soffa & tv-rumsbord? Eller helt enkelt som ett vanligt enkelt sovrum? Det får nog vara tomt tills vi (läs: jag) har bestämt oss.
Sen skulle vi behöva en ny soffa och sälja den vi har, den är alldeles för stor och står just nu snett över hela rummet. Det finns inga planer i världen på att vi kommer att kunna elda i kakelugnen så länge den står där. En tresits-soffa och en fåtölj skulle räcka. Jag har en massa saker jag skulle vilja ha från Ikea men samtidigt inte, jag vill inte ha en massa saker som alla andra också har... 

//U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0