Lat har vandrat i fästingland

Min sötfis leker vid dammen innan vi ordnade för fiskarna:

Min sötfis leker vid dammen
Dammkrypet

Jag och T var ute på en liten prommis tidigare och hittade en liten naturskog här brevid. Där finns en massa olika lövträd, blommor och tydligen ovanliga fåglar och kryp och en massa olika svampar. Var som värsta djungeln och nu känns det som om vi är invaderade av fästingar, tror att dom bor där.

Naturskog
Djungeln - Naturskog - Fästingland

Det är tydligen nån skyddad biotop eller nåt sånt. Mysigt var det i alla fall.

Syrén
Våra vackra syréner i häcken mot stadsbondgården

Jag är för lat har för lite tid för att hålla på i bildredigeringsprogram och göra bilderna fina, fixa ramar och greja som alla andra gör så ni får stå ut med att bilderna är som dom är. Plockade direkt från kameran eller mobilen! Naturell! Annars orkar jag inte lägga ut dom alls...

//U

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fniss, kolla min blogg. ;) Din blomma var finare än min. ;)

2011-06-06 @ 21:57:47
URL: http://hundarnaochjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0