Glömde ju...

Åh glömde ju berätta om igår!
Jag var ute och sprang med några gubbs och inte vilka gubbar som helst utan Johan, Tobbe o Martin, världens bästa...
Jag och hårbollen sprang 3 km, det gick förvånansvärt lätt med tanke på att jag inte har sprungit nåt alls på över ett år och det året sprang jag en gång, sen var det typ 8 år sen sist. Det gick över förväntan, jag gick bara i en uppförsbacke sen sprang jag hela tiden. Jag kände mig ganska pigg och kunde till och med spurta på upploppet. Då såg jag att gubbarna kom bakom mig, dom hade sprungit 2,5 km efter dom sprang 1 km, så jag känner mig rätt så nöjd med mig själv :) Sen sprang jag 1 km också och sen sprang jag in på 6:an en liten bit också bara för att kolla efter kantareller. Det blir nog antingen springning eller en långprommis imorgon.
Nu blir det grillning!
Ha det gött!

//U

Kommentarer
Postat av: lovisa [foto & vardag]

SV: tack och tack! ^^

Detsamma!

2011-06-24 @ 22:55:34
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0