Grillfest i dagarna två

Jag är helt slut idag. Vi har haft grillfest i dagarna två. Båda gångerna har det kommit mycket mer folk än vad vi trodde, igår skulle vi inte ens ha så mycket fest utan det var bara några få vänner som skulle komma över, men fler och fler ramlade in. Det har varit jätteskoj, så jag är jätteglad att alla har varit här trots att vi inte riktigt har fått iordning allt. Vi har inte ens en ordentlig grill utan bara en bordsgrill så man får typ sitta på huk och grilla och ryms inte speciellt många. Vi har inte hunnit köpa några ordentliga trädgårdsmöbler heller utan hittade några liggandes på takstolarna till uthuset som är hur rangliga som helst men dom funkade en stund i alla fall. Städa en massa blir det i alla fall när det är så många som springer här in och ut.
Igår blev det lite kubb och sånt, tänkte spela frisbeegolf men det blev så sent och kallt, men vi hade sjukt kul när vi gjorde det sist. Istället gick vi in och körde Jennys spel Hjärnsläpp som jag tjuvlånade. Vi var lite vimsiga så det var så svårt att fatta alla regler så till slut hittade vi på egna. Om man svarade fel så fick man en stöt från den elektriska flugdödaren och det är inte skönt kan jag lova, men skoj var det haha.

Nu ska jag ut på en prommis med lillhunden för han är galen. Nä förresten, det är en underdrift, han är mer än bara galen.

//U

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha!!! Bra regler! :P

2011-06-06 @ 21:51:28
URL: http://hundarnaochjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0