Ny kryddhylla och lösnagglar

Glömde sätta in en bild på hyllan som vi satte upp imorse. Den jag hittade på vinden och målade :)

Våran nya kryddhylla
Våran nya kryddhylla

Jag köpte lösnaglar när jag handlade idag. Alla som känner mig vet att jag inte orkar grejja så ofta och oftast ser skitig och hemsk ut. Lokföraryrket är inte direkt glamoröst, man är oljig nästan jämt och springer omkring i skitiga kläder och luktar illa. Tänkte att jag skulle se ut som en tjej i alla fall i några dagar så jag köpte lösnaglar som jag kletade på.

Lösnaglar
Mina tjejiga ösnaglar

Nu ska jag baka en kladdkaka att ha med i spårskogen att fika av :)
Btw, hittade en sida med en massa göttiga recept på kladdkaka och det kan man aldrig få för många av.
http://kladdkakerecept.blogspot.com/2007/11/lyxig-kladdkaka.html

//U

Kommentarer
Postat av: Nenny

Hyllan var ju jättesöt! :)

2011-05-30 @ 00:55:05
Postat av: Ulrika

Tackarrr!

2011-05-30 @ 08:44:56
URL: http://theullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0