Skitdag!

Skitdag idag!
Jag försov mig rejält idag... Vaknade av att en från växlingen ringde kl 5.30 och jag skulle ha börjat 3.38, inte alls kul. Jag susade till jobbet i ilfart och hann inte få med mig nåt nästan. Allt blir förstört en sån här dag. Jag tycker att det är konstigt att ingen upptäckt nåt förrän så sent. Att inte tågledaren ringt till transportledningen eller nåt sånt. Jaja, första gången på 4 år men det är ändå träligt, jag gillar det inte alls. Jag gillar inte alls mig själv just nu. Jag sov så himla dåligt igår kväll, vaknade säkert 5 gånger innan Johan kom hem kl 24 och sen hade jag svårt att somna om efter han kom hem. Det var 3:e tunga turen den här veckan så det var väl därför, jag har ingen aning om att klockan har ringt.
Det hade kunnat vara värre, jag har i alla fall Supersalt Hockey-pulver att snaska på och lite vatten :D


Goa goa fina hockeypulvret, smaskilaski


Tur att jag har en så bra och trevlig kollega med mig.

hårboll
Det sovande håret


Han har inte gjort nåt annat än sovit den lilla hårbollen. Jag har ju gjort mitt bästa för att samtala och försökt kontakta honom men totalt utan resultat...

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0