Sleten i stormen

Idag är ingen rolig dag...
Det blåser sjukt mycket, går inte att vara ute. Jag gick ut en sväng och trimmade lite gräs och planterade några kryddväxter. Hm... jag har redan hunnit glömma vilka det var... jaja, det märks väl sen. Dom höll på att blåsa bort nästan innan jag fick dom i jorden. Sen kom det och flög skräp från grannen och jag höll på att få en gren i skallen. Jag håller mig inne idag!
Ser att det är ordentliga vågor på Vänern idag, hoppas att det är trevligare väder imorrn.

Då kan jag med gott samvete ha en Ulrika-dag idag och pyssla lite inne. Fundilerar på om jag ska färga håret, tror det blir så :)

Sleten jag
Trött som en lemur

Undrar om jag blir lika snygg som donnan på förpackningen?

Färg
Hårfärg - Äkta kastanj, mellanbrun

Hoppas att det kommer att bli lyckat. Annars kommer jag att slå sönder ica-maxi känns det som.

Jag är dötrött idag, kom hem kl 9 och sov 3 timmar. Körde tåg hela natten och jag var inte munter om jag säger så. Nu skulle jag helst vilja sova hela dagen men det går inte eftersom jag ska jobba kl 3.38 igen. Det är ju en fördel om jag lyckas få sova nåt innan dess. Sen har jag samma tur igen på torsdag... Don´t mess with me today säger jag bara, jag är som ett levande åskmoln.

Imorrn blir det en roligare dag, då ska jag nämlich på IKEA med Emmelie. Det kommer att bli skoj!

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0