Myslördag och tips från Hemmafrun

Efter ett tips från Hemmafrun så hittade jag en sida som heter Goodiebag.nu

Goodiebag

Där kan man få gratisprover på olika produkter mot att man sen svarar på en enkät om hur produkten var. Du väljer själv ur deras utbud vilka produkter du vill prova och beställer hem. Jag valde Dove duschkräm och Nivea Free time (också nån duschkräm tror jag). Riktigt bra om man får gratisprodukter bara genom att fylla i en enkät på internet, men vi får väl se hur det går, när jag får dom m.m.

Jag hade en heldag med Emmelie igår, vi hade hur mysigt som helst. Först drog vi ner på stan på cupcakes-dagen, Kristinehamn är tydligen Cupcake-city. Vi vimsade runt på stan och fick till och med dekorera cupcakes, kletade massor med glasyr och strössel. Cupcakes är exakt samma som muffins... Vi gick tipspromenader och svarade på en massa frågor, hoppas att nån av oss vinner nåt. Vi gissade hur många chokladpengar det var i burken m.m.
Sen drog vi till Maxi och handlade en massa gott. Emmelie skulle oxå kolla priset på bovete-flingor av nån konstig anledning!?! Jag köpte färg till en hylla som jag hittade på vinden som jag tänkte hänga upp i köket. Den ska bli vit som muren, det kommer bli jättefint är jag säker på. Vi var också på granngården och köpte tomatplantor, krukor, gräslök och gurkafrön. Sen bar det av hem för att plantera. Det blev så fint, ställde krukorna på uteplatsen på baksidan. Sen degade vi i solen och blev så bruna och snygga.

Jag fotade en massa igår men jag var död på kvällen så bilderna är fortfarande i kameran och kameran är hemma och jag råkar befinna mig i Krylbo... så dom lägger jag upp här till veckan när jag har tid. Jag tog lite bilder både idag och igår med telefonen och den är ju med...

Jak
Jak i mina nya solbrillor


Jak blåser pupplor



Gräsklippar-Greta
Gräsklippar-Greta


Granne
Våra grannar


Jobbjak
Jobbjak


Jobb
Lill-chefen som softar


jobb
Jobb jobb jobb

Hägg
Här blommar det


Tulpaner
Tulpaner i våran rabatt


Utsikten
Utsikten från köksbordet

Adjö för idag! Nu måste jag sova lite.... ska ju ta mig hem imorrn :)

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0