Sommaren är slut...

Jag är ledsen att behöva meddela det men nu är verkligen sommaren slut på allvar, endast + 3 grader när jag vaknade kl 7. Jag tände en brasa när jag vaknade och drack en tekopp och har bara myst hela morgonen.

Fjäril
Vi ses nästa sommar ;)

Mys
Lillfis myser bakom mina ben

Mysfis

Mörkbrun kanel
Hårfärgen - mörkbrun kanel, kass mobilbild men den får duga ;)

Det är mycket som är mysigt med hösten också, det blir mörkare och man kan elda i öppenspisen och tända en massa ljus. Jag är kanske lite vrickad men jag gillar att ta långpromenader i mörkret på kvällarna. Härom kvällen gick jag och Trazzel in till stan sent för att åka hem med Johan. Det var så härligt, luften var hög och temperaturen lagom och vi traskade på och tränade lite på vägen.

Kvällsprommis
Kvällspromenad

I övrigt händer det väl inte världsmycket här, vi jobbar och grejar på. Igår hade vi fixardag i trädgården, klippte gräset, plockade en miljon äpplen, trimmade, rensade i dammen, krattade m.m.
Sen åkte vi till The Pub och käkade middag, black rock - oxfilé blev det för både mig och mannen. Sjukt gott det där, jag hade lätt kunnat klämma en till köttbit ;)

//U
 

Kommentarer
Postat av: Elin

hemskt att säga, men jag är överlycklig över att sommaren är slut o hösten äntligen är här (kan även medels att det är första ggn i hela mitt liv som jag säger såhär) men det har varit på tok för varmt för mig i sommar alltså, puh.. Dåligt tajmat av Patrik att göra så jag va höggravid hela sommaren haha..

Men visst är det mysigt med alla ljus som tänds o mörka kvällar ;)

2011-09-16 @ 13:45:50
URL: http://elinoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0