110901

Jag är förkyld, hade 39.1 i feber för en stund sen. Sitter fullt påklädd med älsklings morgonrock ovanpå alla kläder och fryser ändå, det är ju liksom skit. Jag har sovit hela natten och mer eller mindre hela dagen också och känner mig fortfarande aptrött.
Men det känns faktiskt jäkligt gött i alla fall, jag har det grymt bra och jag fullständigt älskar vårat hus. Kokade just lite te, äpple och kanel, med honung i, det ska nog göra susen.
Gjorde en brasa i öppna spisen... Kan man ha det bättre, lillhunden på stolen brevid mig och en temugg framför en sprakande brasa!?!

Ta dig i brasan ;)
Öppna spisen

Egentligen skulle jag jobba imorrn men jag är hemma istället, måste försöka bli frisk. Jag ska inte göra som jag alltid brukar, springa runt som en galning i alla fall och sen vara sjuk flera veckor, nu ska jag bara vila tills det går över.

Ha det bäst och hoppas att ni slipper förkylningar!

//U


Kommentarer
Postat av: Nenny

Stackare. Men mysigt med brasan. :) Hoppas du blir frisk snart. Du gör helt rätt i att ta det lugnt för det är precis det kroppen säger till dig att du ska göra. :) Kram på´re

2011-09-01 @ 23:59:46
URL: http://dosvedanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0