Jobbeli jobb

Idag blir det jobb för hela slanten, kommer att vara död ikväll :(

Gröööt
Uppladdning inför den lååånga arbetsdagen, havregrynsgröt med russin i och lite ekologisk jordgubbssylt

Jag köpte äggkoppar igår. Tog dom från ett bord på Önska och skulle betala, hade inte sett nån prislapp men dom var jättesöta tyckte jag. Jag hittade lite annat smått och gott och gick och betalade. Då sa kassörskan att dom kostade egentligen 349:- men var på reabordet så det var halva priset. Hur f*n kunde dom kosta så mycket!?! 4 st bara!?! Jag hade nästan inte lust att betala halva, tyckte att det var mer än nog!

Äggkoppar
Mina nya söta äggkoppar :)

//U

Kommentarer
Postat av: Hemmafrun J

Hej goding! Vilken tur att du ska jobba då, när du köpt så dyra äggkoppar. Tänk det är livet; jobba så man har råd att köpa lyxäggkoppar :)

KRam

2011-07-08 @ 08:28:29
URL: http://hemmafrun.gblogg.se
Postat av: mathilda

Hoppas du fåe en fin dag kram :)

2011-07-09 @ 13:35:40
URL: http://mathildamelin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0