Tvättgalning

Idag är en riktigt piss-väder-vara-inne-dag, inte många minuter som det varit fint väder alls. Det var sol en liten stund samtidigt som det regnade förut :) Jag tänkte gå på en långprommis för en stund sen men det blåser ju så sjukt mycket och regnar, vi gick bort till cykelvägen, kanske 300 m, vände och gick till brevlådan. Inte alls varmt. Vi stannar inomhus och eldar ljus och myser istället.

Ljusmys

Jag och T har tränat på att han får plocka upp tvätt ur tvättkorgen till mig inne istället. Det är skitskoj tycker han, men sen när tvätten är slut vill han slita ner den från torkställningen och fortsätta. Det tycker dock inte jag är lika skoj. Sen har vi jagat varandra kors och tvärs här inne allihopa, vrickade familjen, med en galen voffe.

Vi har spelat Batman på X-box ikväll, jag fastnar helt, glömmer tid och rum när jag spelar, borde göra det oftare ;P

Jag gjorde en nudelwok till middag, med kyckling, som inte var så supergod om jag ska vara ärlig. Resten av familjen tyckte om det, även den ludna, alltså Trazzel.

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0