Cykeltur i spöregn

I morse spelade vi Batman länge, mycket längre än vad jag hade tänkt. Det är skitskoj, men jag lessnade till slut på att sitta stilla.
Efter lunch och så en liten sväng i regnet på stan och så var vi hemma igen och det spöregnade fortfarande.
Jag var uttråkad och hunden ännu mer uttråkad så vi drog iväg på en cykeltur i regnet. Det blev väl ca 6 km och det gick undan kan jag lova. Han behövde verkligen springa av sig. Jag hade honom lös hela turen och shit så han sprang. Han var lååångt före mig hela tiden och stod och spanade om jag skulle komma nån gång. Det är så skönt när det regnar ibland, speciellt när man ska motionera och svettas.
Lillhunden var inte ens törstig eller andfådd när vi kom hem, han började leka i trädgården och jag höll på att svimma, hade regnkläder så det kändes som att cykla i en plastpåse och sen tempo som en galning. Jag brukar inte cykla fort alls med honom i vanliga fall men nu fick han bestämma tempot ;P

Jag har rockat rockring också, för första gången sen skoltiden. Hehe jag var grym tydligen för jag fick tusentals poäng och applåder :P

I morgon vet jag inte riktigt vad planen är, det får vi se då :)

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0