Jobba jobba jobba

I veckan är det min värsta jobbarvecka på 8 veckors-schemat. Har just kommit hem från Gävle, har kört hela natten. Jag är som en zoombie, disträ och känner mig bakfull, lyckades inte sova nästan nåt på hotellet i Gävle igår eftermiddag, slumrade en halvtimme sen var det kört. Jag har varit aptrött hela vägen hem, men jag lyckades ändå bli 20 min tidig. 

Det är så skönt att komma hem numera, vårat hus är helt underbart. Jag gillar det massor. Igår köpte Johan en gräsklippare av säljaren till huset, en trädgårdstraktor eller vad man nu kallar det. Den verkar knappt vara använd, snöbladet till den är inte ens uppackad ur kartongen.
Imorrn kommer det ett lass med ved, så då blir det att trava ved i massor. Jag ska önska mig en självtravande vedbod av tomten till jul...

Hunden har älskar att bo här, han har ju mycket större och kan springa lös på gården. Han är galen i att leka vid dammen och springer som en galning här omkring.
Hotelltrazzel
Hårboll på scandic ch i Gävle

Nu måste jag sova innan jag ligger på tangentbordet och sover!

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0