Mot hundmilen...

Strax sticker jag och håret mot Storfors och hundmilen. För våran del blir det visserligen bara 5 km men men... Nästa år då ska jag vara bättre förberedd. I år har jag inte hunnit träna kondition nästan nåt innan, jag sprang lite förut men sista månaden har jag varit förkyld så det har inte blivit ett skit så vi får se hur det går det här. Alla ska visst få pris och det är ju tur eftersom jag lär komma sist :D
Jag hinner tyvärr inte vara med på prisutdelningen eftersom jag ska på en fotografering och sminkning kl 16. Ska bli skitskoj. Jag vet inte vad jag ska ha på mig bara... jag är kass på sånt där...
Vi får väl se om det blir några bilder sen, beror på hur kass dom blir ;)

Ha det bäst!

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0