Baksugen

Idag tänkte jag försöka slänga ihop minipajer i våra små pajformer som vi har köpt, för att dom var så söta, men aldrig använt. Jag funderar bara över vad jag ska sätta i dom? Kanske broccoli, köttfärs lr nåt annat. Jag får se vad jag hittar i kylen.

Jag har spanat i mina travar med recept och försökt organisera upp lite. Jag har kastat hur mycket som helst och skrivit in massor i min fina nya receptbok. Sen har jag hittat mitt gamla recept på mazariner med tulpaner på, asgoda och så söta. Jag kanske måste baka lite idag :)

Ikväll ska jag följa med min kära fina man på pokerafton nånstans. Jag brukar inte vara med, det har en förmåga att ta så sjukt lång tid, sist höll dom på till 5.30 och jag är ingen spelare själv, jag lessnar alldeles för fort, verkar ha sitta-stilla-problem. Men han vill att jag ska följa med och iaf sitta med så det blir säkert kul ändå.

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0