En vecka i G-byn <3

Vi har hunnit med en sväng till mor o far en vecka, eller det blir inte en vecka fastän vi var borta en vecka, två hela långa dagar går ju åt till att sitta i bilen och det är ju aptrist.
Det var hur som haver grymt härligt att se lite snö i vinter, pimla, åka skidor, skotta och åka stjärtlapp och pulka. Dock förenat med livsfara eftersom det var skare och gick som tusan i backen.
Det bästa med hela resan är naturligtvis att få träffa mor o far o zorro, syskonbarn o syskonbarnbarn och fina vänner. Saknar alla järnet varje dag! 

Vårvinter i stugan <3
Vårvinter <3

Skidor - livet på en pinne ;)
Åka skidor på älven <3

I vanlig ordning så hann jag inte med hälften av vad jag skulle vilja, träffa alla som jag skulle vilja, se allt jag vill, göra en massa saker, men å andra sidan är det ju inte meningen att man ska stressa livet ur sig när man tar lite semester.
Hann i alla fall med en sväng till min fina vän Sandra som jag träffar alldeles för sällan. Tiden går för fort när vi väl gör det också, svisch så far flera timmar iväg för att vi har så mycket att prata om. Hon inspirerar mig på många sätt :)
Träffade även min fina kusin Catta och schäferkvinnan Clara-Bella. Catta följde med oss på en liten prommis för att spana på min hårboll, även kallad minivorsteh ;) Jag tror allt hon blev lite kär i bruna faran ;)

Idag är ingen bra dag, det har regnat massor, riktigt fulväder. Det ska vara solig vår nu! Jag ville vara ute idag och cykla med vovven och greja i trädgården men istället har jag ont i magen och mår urk och sitter här och glor.
Har tittat på ritningar för jordkällare, skulle så hemskt gärna vilja ha en i ett hörn i trädgården. Jag känner mig inspirerad, vill ut och jobba i trädgården... Mura nåt, en grill, en jordkällare, en bänk med lite gräs på... vill spika ihop trälådor som vi ska ha i jordkällaren som vi inte har... idag är jag en idéspruta... Nån borde stoppa mig ;)

Tänkte beställa lite från Naturkompaniet men min inloggning verkar inte funka. När jag skulle logga in kom jag inte ihåg mitt lösen och när jag skulle ta rätt på det så stod det att mail-adressen inte fanns. Om jag inte kan logga in så kan jag inte använda min rabatt... Så jag sket i allt...
Jag ska beställa en fjällrävenbyxa, Nikka, och en fjällrävenjacka, Nikka. Kostar lite, men det är det värt, assköna och snygga och håller i en evighet. Jag har provat dom och dom satt precis som jag ville :)

Fjäril 
Längtan...

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0