Allmänlydnadsinstruktör

Så där, då kan jag tillsammans med 3 andra numera titulera mig SBK Allmänlydnadsinstruktör! Känns gött det! :) Nu blir det till att ha kurser till hösten för oss :)

Härjade med krulltott när jag kom hem, var supersugen på att träna. Körde igenom en massa moment till Lydnadklass 1 med honom och är formen som idag så hade vi lätt kunnat tävla. Synd bara att det inte är så jämt ;) Läggandet var supersnabbt och rakt, fritt följ gick som en smäck och hade jättefin position och sättanden hela tiden, inkallningsingångarna var supersnabba...
Husse var imponerad, men han har dock aldrig sett nån annan tävla eller göra nåt liknande ;D
Nu måste vi bara nöta in regelrätt apportering och hjärntvätta in lite platsliggning....
Han har ju så svårt att vara stilla min lilla gosse :D Nu måste hans matte bara ta sig i kragen och träna lite med honom också!

Här hemma har vi hunnit med att greja lite också, vi har satt upp en massa rullgardiner, gjort chili con carne och gasat med trimmern lite överallt. Jag brummade ju gräsklipparen innan jag åkte till kursen så det var lite fin-lir kvar.

Imorrn blir det födelsedagskalas hos svärmora så jag ska baka tårta när jag vaknar :)

//U

Kommentarer
Postat av: Nenny

Hurra hurra till dig igen sötnöta! Du kommer göra stor nytta där på klubben. <3

2012-06-04 @ 09:39:33
URL: http://dosvedanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0