Livet

Här har det inte hänt nåt speciellt...
Livet lunkar på och jag trivs bra med det.
Planterat lite i våra pallkragar och grejat lite på gården, men det fina vädret försvann och ersattes av fulväder och kyla så nu är det stiltje igen på den fronten.

I helgen hade vi grillfest med våran nya fina stooora grill och våra nya fina utemöbler, det var jätteskoj och framför allt asgott. Våra fina vänner var här och vi käkade, babblade och skrattade i vanlig ordning, hur trevligt som helst. Sen drog vi ut på krogen eftersom det var Fastingen och då måste man tydligen det, ut och visa upp sig efter man har haft hemmafest. Vi hade tänkt oss på öltältet men där var det kö till Karlskoga ungefär så vi gick på Mastis istället. Väl inne på Mastis så blev alla avslagna och det var inte alls lika skoj som hemma. Jag och Johan blev less och bestämde oss för att åka hem lite innan det stängde så vi skulle beställa en taxi. 40-45 min skulle det ta innan den ens kom så vi gick hem. Det var bara att hoppa ur finskorna och traska hemåt. Trots att det var mitt i natten så var det hur härligt som helst, jag och min fina babblade järnet hela vägen hem.

Imorrn är sista kurstillfället på allmänlydnadsinstruktörsutbildningen med examination av våra projektarbeten. Ska bli intressant...

Regn & blåst :(
Utsikten från mitt fönster just nu ser mycket trevligare ut än vad det känns, isvindar...

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0