Återbruka mera

Jag hittade en sida på Facebook som heter Återbruka mera, så kul sida. Jag kan inte sluta titta där, folk har så sjukt många bra idéer. Medlemsantalet har ökat supersnabbt från ca 7000 till 77000 på några dagar.
Jag blir galen av inspiration, eller rättare sagt min sambo kommer att bli galen på mig ;)
Jag vill ha lastpallar, kabeltrummor, sockerlådor, pallkragar, klä om vardagsrumsbordet, göra en spaljé/bänk/hylla, göra lampor, måla en massa saker m.m. m.m. 
Dessutom har vi ju en miljon andra projekt att göra på gården och huset... Vi kommer aldrig att bli klara...
Varför måste jag jobba? Borde inte jag få lön bara för att jag är jag!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0