Inte favoritsysselsättningen

Idag har jag gjort det jag riktigt ogillar, gått till tandläkaren. När jag skulle dit sist, hade bytt tur på jobbet och fixat, blev jag förkyld och fick jätteont i halsen och hosta så dom ville inte ha dit mig.
Idag gick det bättre, men jag ville gärna vara sjuk så jag skulle slippa. Har inte varit på undersökning på ca 15 år... Inte sen dom opererade ut visdomständerna på mig och då var jag ca 21 år, så det är en stund sen...
Trodde att det skulle se hemskt ut, men tydligen hade jag skött mig, bara en plastbit som lossnat från en gammal lagning och en lagning som måste göras om för att den inte satt fast riktigt.
Jag är supernöjd :) Nu blir det tandvårdsförsäkring när jag är klar.

Kan inte hålla mig från att kika på mina hönssidor...
Nu är jag ännu mer sugen, men rastgården är inte byggd än, så jag måste hejda mig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0