Stress och hästmys

Förra veckan åkte jag hem med ett tidigare pasståg från Göteborg för att sotaren skulle komma, klev upp 5.20 och precis när jag kom in på kontoret ringer dom och säger att han är sjuk. Idag hade vi ny tid för sotning, han skulle komma kl 12 och jag hade samma turer som sist, kom till Kristinehamn 10.26. Då ringer han 10.15 och står på våran gård, nästan 2 timmar tidigt! Jag fick ju stressa hem som en galning!

Efter det åkte jag och morsan ut till Nattfari. Jag tog in honom och borstade och pysslade lite med honom, hade tänkt rida men då började det regna mer och mer. Istället gick jag omkring lite ute bara och han fick träna på att följa och stanna när chefen stannar 😉
Tänkte åka dit tidigt imorrn och göra ett nytt försök med ridningen. Hoppas på bättre väder då, iaf inte spöregn.
Då hade jag tänkt mig en skogsritt, men vi får se vad det blir 😊
 
 
Nu myser jag i soffan med galnaste hunden 😘

Kommentarer
Postat av: Jennybenny

Han är så söt ponnyn!

2014-12-04 @ 21:25:17
URL: http://jenerland.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0