Gym och längtan

Igår fixade ju verkstaden bilen medans jag väntade. När jag åkte därifrån hann jag inte speciellt långt innan lampj***ln tändes igen. Jag ringde verkstaden igen och dom fattade ingenting, skulle ringa upp mig lite senare men ringde aldrig så nu ska jag ringa dom igen. Shit vad irriterande sånt där är! Körde till Karlstad och satt där och väntade 2 timmar helt i onödan känns det ju som...

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, vädret är iaf bättre än igår. Hade tänkt ta en cykeltur med lilla vovven för första gången, men har en liten grabb med öroninflammation så det blir en innedag idag. Mannen jobbar än så länge så vi får se när han kommer hem om jag kanske tar en liten sväng ensam med voffen då.

Hade tänkt gymma lite också, har ju börjat med sånt svammel igen. Jag tränade lite förut med Jossan, tror det var förra vintern eller vintern innan men jag var bara förkyld hela tiden så sen sket jag i det. Jag hade inte tänkt börja igen, träna inomhus känns inte riktigt som min grej, jag gillar bättre att vara ute. Nu blev jag övertalad av Johan att börja igen så jag köpte månadskort på badhuset där han tränar. Har gått ett pass med en PT och kikat lite på maskinerna och gjort ett program så nu kör vi efter det och har varit på nåt pass också. Vi får väl se hur länge det håller i sig... Idag känner jag mig inte så värst sugen alls, men måste väl släpa mig iväg...

Just nu längtar vi mest efter vårat hus, känns som om tiden verkligen släpar sig fram. Idag är det iaf bara 3 veckor tills vi får nycklarna :) Här är det precis som vanligt, nu börjar det vara olidligt hett i lägenheten, 25 grader är inte alls ovanligt trots att elementen inte är på.

Nu ska jag ringa verkstaden och bråka på dom!

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0