Premiär-cykeltur

I fredags tog jag min premiär-cykeltur med Trazzel, 2-3 km i lite lagom fart. Han sprang som ett tok och tyckte att det var skitskoj, som om han inte hade gjort annat. Det blåste som f*n, jag hade grus i ögonen och det gick knappt att cykla men han var så glad så. Jag cyklade inte så långt eftersom det var första gången och han är så pass ung. Han var inte ens andfådd när vi kom hem. Han ville inte ens att vi skulle cykla hem, gjorde allt för att försöka "övertala" mig att vi skulle cykla förbi huset.
Jag har klippt honom i en ny frisyr också, han ser lite mer maskulin ut nu. Nästa gång ska jag göra ännu lite annorlunda, tills dess ska jag låta bakbenen växa ut lite mer. Just nu är det praktiskt så här eftersom fästingsäsongen börjat nu också. Bakbenen är rakade och sen är det mycket kortare på kroppen än tidigare och rakade öron. Jag måste köpa nytt skär till maskinen också, det jag har nu är 3 mm och jag behöver 1 mm till nosen och så. Synd bara att dom ska vara så himla dyra, maskinen var ju nog dyr den.

Trazzel Selberg nyfrisserad

Trazzel Selberg


Lovade ju lägga ut nån bild på min älskade bil :) I löööv it <3

Min bil

Min vita nytvättade bil


I eftermiddag ska vi åka ut till stadsbondgården och gå en sväng i omgivningarna runt vårat hus. Det ska bli kul! Vi ska köpa ett gäng flyttkartonger idag och packa det som vi inte använder varje dag. Då har vi inte så mycket att göra när det väl blir dags.
Nu ska jag spana lite när Gordon Ramsay skriker på tv åt folk...

//U

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallåj!

vad det händer grejor på sidan..

Jag brukar använda femtons skär på pudelnäsor o tassar, det är lite långt med tians, blir inte lika snyggt -men det är ju bara min åsikt...

Chiiizuz vad kul med huset.

Vi saknar dig!

puss o kram

2011-05-06 @ 21:38:59
URL: http://sandrashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0