Jobb-ångesten infinner sig

Blä, jag vill inte jobba i veckan! Jag längtar ihjäl mig tills jag får min ledig-vecka! Inte så många dagar kvar, men det känns som ett helt sekel minst. Skulle inte ha det minsta emot att vara ledig i veckan.
 
Jag var ute och sprang idag, 3 km och sen gick jag 1 km. Det kändes faktiskt skitbra, jag sprang hela vägen förutom i en mördarbacke från början. Det kändes lättare än vad jag trodde det skulle göra. Jag lånade Johans pulsklocka, det känns lättare att springa i lagom fart då så att jag orkar längre.

Trazzel är liksom i en klass för sig, han trippar på framför mig och travar precis när jag tycker att jag springer asfort. Sen mot slutet så ökade jag och sprang så fort jag kunde och han var ju inte precis sen att haka på. Jag var ju död sen när vi kom i mål. Han var inte ens lite flåsig, han tyckte bara att vi skulle fortsätta vidare nån annanstans.

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0