Startskall

Jag har tränat lite med lillfis sista dagarna, har ju inte gjort det på ett bra tag nu. härom dagen fick jag för mig att jag skulle köra lite lydnad med honom. Han var supertaggad, stod riktigt på tårna och hoppade. Det blev därefter också... Vi hade startskall vid allt, massor med tugg på apporten, fyrfota-hopp och massor med pip och skall hela tiden, men roligt hade vi ändå. Jag hade ju tänkt att jag skulle köra en massa med honom under semestern men det har liksom inte hunnits med bland allt grejande här hemma. Det blir väl som vanligt att jag får mer gjort när jag jobbar ;) Idag är det i alla fall lite svalare ute så jag kan greja lite med honom på dagen :)

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0