Trädgårdsarbete x en miljard

Nu har jag fyllt mina fina pallkragar med jord och planterat jordgubbar. Det blir kul att se om dom tar sig och blir nåt av i år eller om vi får vänta till nästa år innan vi får några bär. Dom gamla plantorna finns också kvar men de är så gamla att dom inte ger nästan nåt längre.
Ogräs dö för i h****ete!
Så har jag tänkt hela dagen igår och ända tills nu konstant. Jag har rensat/rensar ogräs i grusgången och det är ingen lek när det har förfallit i flera år. Snyggt blir det när det blir färdigt i alla fall! Hälften är gjort så det är några timmar kvar, jag måste bara ta en liten siesta för det är alldeles för varmt ute nu. Sen är det bara på't igen!

//U




Kommentarer
Postat av: Therese

Allt bra?

2011-08-04 @ 18:21:27
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Hemmafrun J

Så nu är jag uppdaterad på alla dina inlägg! kram

2011-08-27 @ 17:57:59
URL: http://hemmafrun.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0