Syster yster

Det har varit lite tunt med inlägg i helgen... Systeryster med familj dök upp på lördag morgon och stannade till söndagkväll så jag har varit upptagen hela helgen. Det har varit jättetrevligt. I lördags var vi ute på långprommis runt omkring där vi bor. Vi spanade på en gammal kyrkogård, ett kapell och ett gammalt mejeri och lyckades ha turen att träffa på en guide som har hand om allt det där på veckorna så vi fick spana riktigt överallt. Igår grejade vi först i trädgården och sen åkte jag med syster min och Marthina till Karlstad och shoppade lite. Jag köpte två bikini, båda var jättefina. Jag lägger väl in en bild på dom imorrn. Jag är supernöjd med båda :)

//U


Kommentarer
Postat av: Hemmafrun J

Hej igen! Kul med besök! Vad jag är avvis på dig som hittade inte bara en bikini utan två som du är nöjd med! Kram kram

2011-07-05 @ 20:20:25
URL: http://hemmafrun.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0