Semesterlängtan

Snart är det semester - jag längtar ihjäl mig! Det ska bli så skönt!
Det är alltid så inför semestern så planerar man en massa man ska göra och en massa platser man ska åka till. Sen när semestern väl är där så hinner man inte hälften av vad man har tänkt. Nu i år är det väl värre än någonsin eftersom vi har ett hus, det finns miljarrrder saker som vi skulle vilja göra. Det känns lite overkligt men det är faktiskt vi som äger det här fina huset :) Fast mest banken då ;) Vi trivs så himla bra, det är så lugnt och fridfullt och vi älskar stället.

Nu ska jag gå ut och ta hand om en stackars fågel som har flygit i en ruta, igen :( Sen tror jag att jag ska åka iväg en snabbis och kika på om det har kommit upp några svampar på ett tidigt svampställe :) Hoppas hoppas! Sen ska jag ut och springa med alla mina favorit-gubbar. Kors i taket, jo jag ska faktiskt det. Jag hatar att springa så ni förstår väl att det är under tvång och hot ;)

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0