Tyrannbild vid frukosten

Frukosten och rastrundan är avklarad. Jag vaknade kl 5, var döpigg men försökte ändå somna om och lyckades. Vaknade kl 7 och var dötrött! Man ska f*n stiga upp när man vaknar och är så där pigg.

Frullen
Solskenstoast <3 Smaskigt var det

Lillfis
Sötare än socker men ack vad skenet bedrar, det är en förklädd tyrann ;P


Hittade en ny blomma i trädgården också. Jag är kass på sånt, nån perenn av nåt slag inser jag ju att det är. Vad?

Perenn?
Oidentifierad blomma

Nu ska vi göra oss klara för dagen.
Adjöken sa möken!

//U

 

Kommentarer
Postat av: Hemmafrun J

Numer är din blomma identifierad; jag har en likadan och det är en fingerborgsblomma, nu har den säkert blommat ut mer eller över och då förstår du säkert varför den kallas just "fingerborgsblomma"

kram

2011-07-04 @ 07:38:56
URL: http://hemmafrun.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0