Trädgårdsarbete

Har mest slöat idag men till slut fick jag fingrarna ur det berömda hålet och planterade våran tayberry-buske och vinrankan. Hoppas att dom överlever min hantering för egentligen vet jag inte alls vad jag pysslar med ;)

Tayberry
Tayberry-busken

Vinrankan
Vin-rankan

Så där ser dom ut just nu. Jag ska köpa nånting att sätta på väggen som dom kan klättra på, jag vet inte vad riktigt men nåt ska jag hitta på i alla fall.

Jag kan inte få nog av att spana på fiskarna, dom är ju bara för söta.

Fiskarna
Kalas i dammen, matningsdags

Firrar
Sötfiskarna, den längst till vänster är en koikarp, en fläckig liten sak, i mitten en guldfisk och den nedanför en slöjstjärt

Nu är jag bara för dötrött för att orka mer. Natti natti...

//U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0