110518 - Kass fantasi, så det blev ingen bättre rubrik än så här

Var ju superseg igår så jag somnade i soffan en halvtimme på kvällen, gick och lade mig ganska tidigt. Jag vaknade 5.25!!! Wtf!!! Alldeles för tidigt!
Efter en dusch och lite frukost så kändes det ganska skönt ändå. Man får ut så mycket mer av dagen när man är uppe tidigt. Idag ska vi nog dra in till stan och shoppa lite, kanske köpa några fiskar att sätta i dammen våran... vi får se, kanske måste vänta tills vi har fått allt klart där först, jag vet inte riktigt.

Måste förbi till den där lägenheten och spackla och måla en skåpdörr för på torsdag ska den besiktigas och en tjej tar den :D Vi behöver inte ens städa skiten! Jag är helnöjd!
Vi har haft tur med flera saker nu sista dagarna, igår fick vi köpa en jättebra trimmer för 500:-, så nu har vi en bensin-trimmer också.

Jag drömde en störd dröm... Vi åkte till lägenheten och skulle fixa det där. Vi hade flyttat med inte tagit hit alla våra saker ännu så jag åker dit och ska hämta en massa. Då ser jag att det brinner i skorstenen (trots att det eg. inte finns nånting att elda i på riktigt) och när jag kommer in så ser jag vaktmästaren som kastar in våra saker i öppna spisen (som inte finns). Min fina egenhändigt målade korg med stick-saker brinner som bara den, mina fina fina skidor och en massa kläder står i högan låga. Jag blev ju asarg, så arg som bara jag kan bli och skrek på honom. Då säger gubben, men du har ju faktiskt skrivit på ett papper att du har lämnat över lägenheten, som han håller upp. Där står min namnteckning skrivet av nån som skriver ungefär lika fult som en 3-åring... Hm... undrar om det var för att jag eldade i öppenspisen igår och ska åka till lägenheten idag? Konstigt var det i alla fall.

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0