Bortglömda bilder

Glömde totalt bort att lägga in bilderna från när jag och Emmelie var i Karlstad härom dagen.

Emmelie håller på att prova ut nya glasögon
Emmelie provar ut nya glasögon inför sommaren


Det var kul med en dag i affärer, jag hade bara velat ha mer pengar, några stora starka bärkarlar och ett släpvagn med mig så hade dagen varit fulländad.

Dom här sakerna skulle jag också vilja ha med mig hem:

Underskåp tvättställ
Underskåp med tvättställ, enkelt och schnyggt


Spegelskåp badrum
Spegelskåp med speglar även inuti så jag såg mig överallt, skitbra ;)


Hylla
Kanske inte min färg men annars schnygg


Jag har fortfarande inte tagit några bilder på sakerna jag faktisk köpte, men det blir nån annan dag, kanske när vi har fått upp allting.
Har ju köpt en hel del till huset på sistone plus lagt kontanter vid köpet också så finanserna är inte på topp just nu, så vi får väl inhandla mer senare när vi har kommit igång igen.

Fundilerar på att scanna in lite bilder från förr i datorn och lägga in dom och tagga lite folk på facebook. Det skulle vara sjukt kul. Hittade en massa småbilder från när jag gick mellanstadiet och så, såna där som man bytte med varandra. Vet inte om alla blir så glada då, men dom som surar ihop får väl skriva med stora bokstäver till mig och skicka hatmail. Det blir nog mitt projekt nån dag till veckan.

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0