Död men iaf ledig

Jag är helt död efter allt jobb och ändå är jag ledig...
När jag lägger mig på kvällen längtar jag tills det blir morgon så att jag får sätta igång med allt jag vill göra. Jag har ju så många bra ideér, i alla fall enligt mig själv. Idag har jag målat en hylla och en pall vita. Hyllan hittade jag på vinden bland en massa annat skrot och fick för mig att jag i alla fall kunde testa och se hur den blir, jag tror den kommer bli jättebra som kryddhylla. Pallen köpte vi på IKEA för några år sen och lillkillen ville ha den knallblå. Nu bestämde jag idag att den också blir vit och så blev det. Jag tror det blir jättefint.
Imorrn ska jag försöka fota en massa, får se om jag kommer ihåg det.

Igår planterade jag rosa mossflox och vintergröna på stenmuren, hoppas på att dom ska ta sig fort och att det blir snyggt. Sen planterade jag gräslök och åkerbär i ett litet skruttigt gammalt land vid stenmuren, brevid en massa vildvuxna jordgubbsplantor.

Johan trimmade sönder pionen igår... det blev ingenting kvar, han trodde att det var ogräs...

Mina tankar snurrar runt i huvudet, jag har så mycket jag vill göra, helst allt på samma gång, måste hejda mig själv.

Imorrn blir det plasmagivning på morgonen och sen hem och jobba igen...

//U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0