Hundträning

Jag var ute i trädgården med lillhunden förut, lekte lite och tränade lite på fot och inkallning. Jag var så upptagen och inne i det jag gjorde så att jag märkte inte att det knatade förbi en hund, husse sa att det var en annan pudel. Trazzel skällde några skall bara och sen sprang han omkring lite och kom till mig och insåg att det är bäst att vara hos matte, gärna så nära det går :) Jag tycker att han var bäst, vi har ju inte bott här så länge och han har inte sett nån annan hund gå förbi så förut. Vi övade lite på fot sen, det var superlänge sen sist, och lite ingångar till inkallningen. Nu känner jag mig sugen igen på hundträning. I veckan ska jag försöka hinna spåra lite med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0