Slösmurfar

Sitter och slösurfar på olika bloggar, vissa sjukt fåniga och andra väldigt intressanta. Läser ibland i en bra blogg för oss som inte kan sminka oss och inte gör det mer än en gång eller två i halvåret ;) Jätteduktig tjej med bra beskrivningar med steg-för-steg-bilder.

http://www.imakeyousmile.se/

Det finns sjukt många bloggar om mode och foto, dom flesta likadana. Småtjejer som fotat dagens outfit på sig själva i spegeln.

Här sitter vi och slappar, har grejat lite på morgonen, eldat och tänt lite ljus, men nu degar vi bara.
Jag fick min fina assistent härom dagen så det blir nog mest troligt bakning lite senare. Jag måste ju testa så allt funkar som det ska. Nu ska jag bara köpa till kvarn, pastatillsats och passertillsatsen. Jag är så glad, jag hade ju ändå tänkt köpa en och nu fick jag den gratis :)

Nu sitter jag och spanar på en spindel som kryper förbi, vi har sjukt många spindlar i vårat hus. Dom är överallt, tur att man inte är nån spindelfegis ;) Jag blir bara lite trött på alla spindelnät överallt.

Nu ska jag gå upp och måla. Kanske skulle ta en bild av mig själv i dagens outfit - mina nermålade byxor ;D

Ha det gött!

//U

 


Kommentarer
Postat av: petra

Häääj!! Roligt att du skriver :-) Spindlar är äckliga och borde utrotas. Vi har oxå massor hemma och jag hatar det :-( Hoppas du har det bra. Åker förresten ner till Hellsburg till veckan, snöberedskap. Känns som överkurs men vafaan.. Vi hörs. Kraaam

2011-11-19 @ 10:38:55
URL: http://pettras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0