Bilder...

Lite bilder från några dagar tillbaka, oredigerade mobilbilder :)

Milen-spåret
Milen-spåret

Röd, svettig och äcklig
Så här röd och svettig och läcker ser jag ut efter en ordentlig springrunda

Som tur var så hade det mesta folket försvunnit innan jag hann runt så dom inte fick se mitt rödsprängda anlete.

I söndags fick jag också ett ryck och kom på att jag var tvungen att färga håret också, jag hade börjat få så hemsk utväxt. Det är det som är nackdelen med att färga håret ibland. Funderar på om det blir ljusare slingor nästa gång istället.

Hårfärg
Klar mörkbrun

Skum-färg lr skum färg...
Jahapp och så måste man vänta i tusen år innan man får tvätta ur kletet...

Tyvärr har jag ingen bild på det färdiga resultatet, men jag blev nöjd i alla fall. Mannen var också nöjd och tyckte att det blev fint på mig :) Jag kan i alla fall rekommendera skumfärgen, det var kanon, inte alls grisigt och droppigt som det brukar vara i vanliga fall.


Spegelblankt
Insjön igår på dagen, fint väder och spegelblankt

Hade en härlig dag i Insjön igår, vädret var kanon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0