Jag är inte som andra jag...

Jag är inte som andra jag...
Igår regnade det lite och var allmänt disigt och grått hela dagen. Då ger jag mig ut och springer milen. Det är ju helt normalt, så gör ju alla. Hemma är man en illväderskärring då ;D Såg några människor på parkeringen innan spåren, såg ut som PRO-träff i nån slags klubbstuga där, sen var det dött som i graven, inte en kotte i spåren förutom jag.
Hunden var naturligtvis med, han springer som en liten dåre. När jag tycker att jag springer ganska fort, då passgår den lilla skithunden snabbt lite lätt framför mig. Han behöver inte ens trava! Jag hatar honom, 4 kg energi ;)

Nu har jag gjort en lasagne som åker i matlådor inför jobb andra dagar. Supergod men jag får tyvärr inte avnjuta den förrän jag har gjort "mina sysslor". Jag är nämligen ganska obotlig eftersom jag hade tänkt göra samma misstag idag igen... Nu bär det av mot skogen och milen-spåret! :) 

//U

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0