Heldag på klubben

Idag blev det en heldag på klubben...
Det var lydnadstävling, KM och DM. Började i köket med Jenny och Annika kl 8, vi gjorde mackor, sålde en massa fika och korv, lagade lunch och kokade en massa kaffe. Naturligtvis hann vi springa mellan lite och titta på lydnadstävlingen. Det var supertrevligt och mysigt, ibland lite stressigt också, många hungriga människor.
Efter allt var klart hann jag och Annika gå en liten prommis med Mira (boxerbrud) och Trazzel. Sen tog vi ett litet kort träningspass också innan vi drog hemmåt för kvällen.
Väl hemma blev det inte att sätta sig och ta det lungt utan vi grejade ute då, krattade och bar in ved.

Ska kanske ut på klubben en sväng imorrn också och spana lite på en IPO-uppvisning. Kl 14 är det pudelpromenad här i stan också, får se om jag hinner med det också. Kl 16 har vi McDonalds-födelsedagskalas också... fullspäckad dag imorrn :)

Nu är jag trött som en gnu och hunden är jobbig när jag ska sova film i soffan! ;)

Slarklippt sötfis
En slarvklippt liten sötfis :) Är du nöjd nu Sandra? ;)


//U


Kommentarer
Postat av: Nenny

Tack för idag. :D Var riktigt mysigt. Nästa gång ska jag inte vara klädd för att vara utomhus när vi ska leka mat tanter. ;)

2011-10-22 @ 23:17:33
URL: http://hundarnaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0